رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران:

70 درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل‌بگیرند! کدام مسئول می‌تواند یک خانواده 4 نفره را با ماهی 7 میلیون تومان مدیریت کند؟

نصرالله دریابیگی (رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران) گفت: استدعا دارم مسئولین محترم نظام و دولت محترم به این سوال بازنشستگان پاسخ دهند که کدام مدیر و مسئول گرامی می‌تواند یک خانواده ۴ نفره را با ماهی ۷ میلیون تومان مدیریت کند و این در حالی است که بخشی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی با ماهی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان به اصطلاح زندگی می‌کنند؟!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند!

نصرالله دریابیگی (رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران) در مراسم تجلیل از کانون بازنشستگان شهرستانهای رامسر، تنکابن، عباس آباد و نوشهر ضمن قدردانی از زحمات کانونهای بازنشستگی استان گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند! 

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران ضمن انتقاد شدید از شرایط معیشتی بازنشستگان گفت: زندگی امروز پیشکسوتان تولید و سازندگی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. 

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: بازنشستگان شریف ایران، کارگران دیروز این مرز و بوم‌اند که در سخت‌ترین شرایط در دفاع مقدس و همزمان سنگر تولید ایثارگری کردند و ۳۰ سال تمام در برابر تحریم‌های ظالمانه پرچم عزت و شرف جمهوری اسلامی را بالا آورده‌اند و حالا شایسته نیست که در تأمین حداقلی‌ترین نیازهای خود بمانند! 

این مقام کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و کانون عالی ضمن انتقاد از عدم اجرای قانون الزام درمان رایگان، نحوه توزیع تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی و دخالتهای مکرر دولت در امور داخلی سازمان تأمین اجتماعی از جمله تلاش برای واگذاری بانک رفاه، گریزی هم به تعهدات بیمه آتیه حافظ و مشکلات بازنشستگان در غرب استان زد و گفت: از وزارت تعاون و کار و مدیران سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم با اجرای عدالت در خدمات‌رسانی به بازنشستگان، آرامش را به این خانواده ۴.۵ میلیون نفری برگردانند. 

دریابیگی گفت: استدعا دارم مسئولین محترم نظام و دولت محترم به این سوال بازنشستگان پاسخ دهند که کدام مدیر و مسئول گرامی می‌تواند یک خانواده ۴ نفره را با ماهی ۷ میلیون تومان مدیریت کند و این در حالی است که بخشی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی با ماهی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان به اصطلاح زندگی می‌کنند؟! 

او گفت: مسئولان محترم وزارت تعاون و کار و شخص وزیرمحترم همواره در سخنان خود دغدغه عدالت و رفاه کارگران و بازنشستگان را دارند؛ هم اکنون زمان عمل به گفتارهاست؛ ترمیم مزد را در دستور کار شورای عالی کار قرار دهند تا بلکه مرهمی بر زخم این جماعت شریف و نجیب و ده‌ها میلیون کارگر باشند.

دیدگاه تان را بنویسید