هشدار مدیریت بحران به تهرانی تا دوشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرد: تهرانی‌ها تا دوشنبه از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به آماده باش مدیریت بحران به دنبال صدور هشدار زرد وزش باد و بارش باران گفت: تهرانی ها تا دوشنبه از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

طبق گزارش فارس؛ حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بعد از ظهر جمعه از صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است. 

وی با بیان اینکه تاکید مدیریت بحران به هنگام وزش باد شدید، اجتناب از قرار گرفتن در ارتفاعات و توقف در کنار درختان فرسوده، تابلوهای تبلیغاتی و بناهای سست و نیمه کاره است گفت: شهروندان به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای توجه داشته باشند به علت وزش باد و احتمال گرد و خاک از حضور در فضای باز خودداری کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی به موازات هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک از شنبه تا دوشنبه ۳۰ مردادماه رگبار باران و احتمال رعدوبرق در بعضی نواحی نیمه شمالی به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی نیز پیش بینی شده است. 

وی در ادامه بر ضرورت احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف درحاشیه رودخانه و مسیل ها تاکید کرد و عنوان داشت: به هنگام صدور هشدار از همه مردم می خواهیم به موارد توصیه شده دقت ویژه داشته باشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین به ابلاغ هشدار به همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و امدادرسان اشاره کرد و افرود: مدیریت بحران در حال آماده باش کامل است.

دیدگاه تان را بنویسید