آیفون 15 پرو بسیار گران می شود؟! / کره ای ها هنوز تایید اپل را نگرفته اند

گزارش اخیر نشان می دهد که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از زمان عرضه رسمی به تعداد محدود در دسترس خواهند بود و این امر به دلیل مشکلات تولیدی است که تامین کننده اپل با آن مواجه است. این اتفاق ممکن است قیمت آیفون 15 پرو و قیمت آیفون 15 پرومکس را گران کند!

لینک کوتاه کپی شد

جى پلاس به نقل از  وب سایت GSM هند: انتظارات نشان می دهد که شرکت سازنده اپل در ساخت صفحه نمایش نسخه های Pro با مشکلاتی مواجه است که دلیل آن به کارگیری فناوری ساخت جدید در صفحه نمایش نسخه های پرو آینده است.

یافته ها نشان می‌دهد که طراحی متمایز با قاب‌های نازک در نسخه‌های آینده آیفون 15 پرو، تولید صفحه‌نمایش را دشوار کرده است، این همان مشکلی است که اپل در تولید برخی از نسخه‌های اپل واچ این شرکت با آن مواجه بود.
بر اساس منابع مطلع تولید صفحه‌نمایش‌های ال‌جی برای آیفون 15 پرو مکس موفق به کسب تاییدیه اپل در تست‌های کیفیت، به‌ویژه هنگام ادغام صفحه نمایش در قاب فلزی نشده است.

این گزارش تایید می کند که اپل برای گوشی آیفون 15 در حال حاضر در حال کار بر روی اضافه کردن تغییراتی به صفحه نمایش های عرضه شده توسط ال جی جهت دریافت تاییدیه برای شروع تولید است و اپل همچنین ال سی دی آیفون 15 که توسط سامسونگ جهت مدل های جدید ارایه شده را دارد که برای روند مونتاژ نسخه های Pro مجهز شده اند.

در صورت کاهش محسوس تولید گوشی جدید آیفون 15، این اتفاق ممکن است روی قیمت آیفون 15 موثر باشد و شاید قیمت آیفون 15 پرو و قیمت آیفون 15 پرومکس را در دنیا گران کند!

دیدگاه تان را بنویسید