جی پلاس؛

روش جدید انتقال چت ها در واتس آپ + توضیح

واتس اپ روش جدیدی را برای انتقال چت ها به تلفن جدید شما معرفی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از الیوم السابع: واتس‌اپ روشی سریع‌تر را  برای انتقال تاریخچه چت از تلفن قدیمی به تلفن جدید با استفاده از کد QR معرفی کرد.
اگر  تلفن کاربران به تلفن جدیدی با همان سیستم عامل سابق تغییر می‌ کند،  کاربران می‌توانند داده‌های واتساپ  خود را با استفاده از انتقال مبتنی بر کد QR جدید انتقال دهند. در این روش کاربران  از اتصال Wi-Fi استفاده می کنند.

 

روش انتقال چت های واتس آپ از گوشی قدیمی به جدید:

 

برای اینکه کاربران بتوانند تاریخچه چت خود را با استفاده از روش جدید انتقال دهند، باید مطمئن شوند که هر دو گوشی روشن و به یک شبکه Wi-Fi متصل است.

برای انتقال چت های واتس اپ از یک دستگاه قدیمی به دستگاه جدید، ابتدا واتس اپ را در دستگاه قدیمی باز کنید و به تنظیمات > چت ها > انتقال چت بروید. پس از انجام این مراحل، کاربران باید کد QR را از تلفن جدید اسکن کنند تا انتقال کامل شود.

واتس‌اپ می‌گوید که انتقال داده‌ها از طریق فرآیند کد QR جدید، امن‌تر از استفاده از برنامه‌های غیررسمی  است؛  زیرا داده‌ها فقط بین دو دستگاه شما به اشتراک گذاشته می‌شوند و در طول فرآیند انتقال کاملاً رمزگذاری می‌شوند.

پیش از این، واتساپ از پشتیبان‌گیری ابری برای انتقال داده‌ها بین دستگاه‌های دارای سیستم عامل یکسان (چه iOS یا اندروید) استفاده می‌کرد.

با این روش، کاربران می توانند بدون نیاز به پشتیبان گیری و بازیابی تاریخچه چت خود، فایل های پر حجم و پیوست ها را به سرعت انتقال دهند.

این یک راه حل مناسب برای فایل هایی است که قبلاً برای نگهداری حجیم بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید