افزایش 17 سانتی متری قد با عمل جراحی!

پس از ماه ها عمل دردناک؛ یک جوان آمریکایی به آرزویش رسید و قد خود را 17 سانتی متر افزایش داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران به نقل از اسکای نیوز؛ یک آمریکایی به نام برایان سانچز 86000 پوند برای عمل های دردناک برای بلند کردن پاهایش خرج کرد و با این کار طول قد او حدود 17 سانتی متر افزایش یافت.  این جوان همیشه از این گله می کرد که پاهایم خیلی کوتاه است.

80636-رجل-یجری-عملیة-جراحیة-لزیادة-طوله

 

او می گفت: «من پهن هستم و دست‌هایم دراز هستند، اما پاهای کوتاهم باعث می‌شد من متفاوت به نظر بیایم.»

روش افزایش قد این مرد آمریکایی به این صورت بود که او در اولین عمل جراحی که سانچز تحت آن قرار گرفت، استخوان ساق پایش شکست؛ پزشکان قسمت داخلی آن را خالی کردند، ساق پا را برداشتند. سپس در قسمت مغز استخوان، یک میله قرار دادند و قطعات استخوانی را وصل کردند، به طوری که پیچ ها به مدت دو ماه هر روز 90 درجه روی فیکسر پیچ می شدند.

 

سانچز گفت: سخت‌ترین بخش در کل این عمل کمبود خواب است، اما فکر می‌کنم نتیجه ارزشش را دارد.
 

سانچز که در انتظار بهبودی کامل خود است، گفت که سعی کرده بایستد و وقتی متوجه تفاوت بین خود و دیگرانی شد که قبلاً بلندتر از خود می دید، احساس عجیبی کرده است.

او در واکنش به بحث عوارض افزایش قد؛ افزود: "من از تصمیم خود پشیمان نیستم و امیدوارم از نتایج واقعا راضی باشم.

 برایان اولین عمل جراحی خود را در دسامبر 2022 انجام داد که شامل شکستن استخوان، قرار دادن میله ای در داخل استخوان و ثابت کردن آن با پیچ بود. او دومین عمل جراحی را در مارس 2023 برای گسترش استخوان ران انجام داد.

36220-بعد-اجراء-العملیة

برایان برای بهبودی مجبور شد روی ویلچر بنشیند و پیچ‌ها را با آچار آلن چهار بار در روز می‌چرخاند، اما زمانی که به طور کامل بهبود یافت، باز هم تاکید کرد که با وجود درد اما این کار ارزش داشته چرا که می‌تواند از "زندگی  با قد طولانی‌تر لذت ببرد".

او گفت: همسر من خیلی قد بلند است - ما فقط حدود سه اینچ با هم فاصله داشتیم - اما وقتی به طور کامل بهبود پیدا کنم، 9 و نیم اینچ اختلاف وجود خواهد داشت."

 

دیدگاه تان را بنویسید