شهادت یک پلیس در سالروز تولد مرحوم کیان پیر فلک/ توضیحات جانشین فرمانده انتظامی خوزستان

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم "کیان پیر فلک " نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فارس نوشت: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تایید شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهر ستان ایذه گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کارکنان فراجا بنام محمد قنبری را زیر گرفت. این حادثه منجر به شهادت این مامور فراجا شد.

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان  اظهار کرد: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد  مرحوم "کیان پیر فلک " نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.  

وی در ادامه گفت :در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا "به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری " بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد شهادت سروان قنبری را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان در پایان گفت: با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

 

دادستان ایذه توضیح داد: حمله به ماموران انتظامی در شهرستان ایذه/ ضارب در ۲ نوبت ماموران انتظامی را زیر گرفت 

دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد. 

یار محمد رسالتی دادستان ایذه، گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید. 

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. 

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای شناسایی هویت و انگیزه متهم ادامه دارد. 

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتشار شایعه که موجب ایجاد بی‌نظمی در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی مراجع قضایی اعلام می‌شود./ مرکز رسانه قوه قضاییه

دیدگاه تان را بنویسید