عاملان مزاحمت برای دانش‌ آموزان در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: این افراد با هدف ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان این کارها را مرتکب شدند و در فضای مجازی هم نسبت به پخش کلیپ هایی از خود در هنگام انجام این اقدامات خلاف قانون،خودنمایی می کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرمانده انتظامی کاشان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از انجام پنج روز کار مداوم موفق به دستگیری ۲ مزاحم دانش آموزان مدارس کاشان شدند.

سرهنگ ایرج کاکاوند یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه شنبه هفته قبل ۲ جوان با موتورسیکلت اقدام به پرتاب مواد محترقه داخل چندین مدرسه کردند که با پیگیری های شبانه روزی پلیس کاشان دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:این افراد با هدف ایجاد رعب و وحشت در بین دانش آموزان این کارها را مرتکب شدند و در فضای مجازی هم نسبت به پخش کلیپ هایی از خود در هنگام انجام این اقدامات خلاف قانون،خودنمایی می کردند.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: این ۲ جوان نزدیک به سه شبانه روز مخفی شده بودند که با پیگیری های پلیس دستگیر و به انجام اقدامات خلاف خود اعتراف کردند.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه این افراد ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، ادامه داد: نیروی انتظامی قاطعانه با مزاحمان نوامیس برخورد می کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید