زمان واریز یارانه بهمن 1401 مشخص شد

به گفته سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه، یارانه بگیران از فروشگاه هایی که در طرح کالابرگ شرکت کردند، می‌توانند نسبت به خرید ۱۰ قلم کالای اساسی اقدام کنند، درغیراین صورت همانند دیگر یارانه بگیران، یارانه مرحله یکصد و چهل و چهارمین در ۲۰ بهمن به حساب آنها واریز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: بنابر اعلام وزارت رفاه توزیع کالابرگ در دیگر استان ها تنها منوط به موفقیت در اجرای طرح آزمایشی است.

طیبه حسینی از توزیع طرح آزمایشی کالابرگ‌ خبر داد و گفت: هفته گذشته وزارت رفاه در استان هرمزگان به صورت آزمایشی توزیع کالابرگ را برای تمامی یارانه بگیران که شماره حساب یارانه آنها مربوط به استان هرمزگان است، آغاز کرده است.

به گفته او، یارانه بگیران از فروشگاه هایی که در این طرح شرکت کردند، می‌توانند نسبت به خرید ۱۰ قلم کالای اساسی اقدام کنند، درغیراین صورت همانند دیگر یارانه بگیران، یارانه مرحله یکصد و چهل و چهارمین  در ۲۰ بهمن به حساب آنها واریز می شود.

حسینی اضافه کرد: بنابر اعلام وزارت رفاه، استمرار توزیع کالابرگ در دیگر استان ها منوط به موفقیت طرح آزمایشی در استان هرمزگان است.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه با بیان اینکه دریافت کالابرگ برای یارانه بگیران اختیاری است، گفت: افراد از طریق کارت یارانه می‌توانند اقدام به خرید کالای اساسی کنند و مابقی یارانه خود را به صورت نقدی از موجودی کارت برداشت کنند. چنانچه افراد اقدام به دریافت کالای اساسی نکنند، یارانه نقدی را کماکان دریافت می کنند.

او بیان کرد: کلیه پیامک هایی که برای افراد مبنی بر قطع یارانه نقدی یا رویت دهک‌بندی ارسال می شود، کلاهبرداری و به قصد خالی کردن حساب یارانه بگیران است چرا که سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی ارسال نمی کند.

دیدگاه تان را بنویسید