برگزاری کنکور در ۲۹ و ۳۰ دی/ ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت آزمون

داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش، نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مهر نوشت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ در ۴۱۷ شهر و ۵۸۵ حوزه اصلی و بیش از ۲ هزار حوزه فرعی برگزار می‌شود.

حدود ۹۷۸ هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی نوبت اول کنکور سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش، نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این لینک https://register2.sanjesh.org/NOETCardSar1402_Stage1/ قابل مشاهده است.

 

4397587

 

پیامک قطع اینترنت منطقه حوزه های برگزاری کنکور ۱۴۰۲ ارسال شد

پیامک سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر قطع اینترنت منطقه حوزه برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ به مردم ارسال شد.

پس از با موافقت شورای امنیت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به محدودیت اینترنت موبایل در محل حوزه‌های آزمون در ساعات برگزاری روزهای پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه خواهد کرد.

این موضوع از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به صورت پیامک به اطلاع مردم رسیده است و از عصر امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ این پیامک به صورت انبوه ارسال می‌شود.

در این پیامک آمده است:

با سلام

به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از سو استفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنجشنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد.

از اینکه ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری می‌کنید سپاسگزاریم.

سازمان سنجش آموزش کشور»

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ در ۴۱۷ شهر و ۵۸۵ حوزه اصلی و بیش از ۲ هزار حوزه فرعی برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید