پرداخت وام 10 میلیون تومانی به تمام مردم برای خرید صنایع دستی

​ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به تمام مردم برای خرید صنایع دستی با همکاری صندوق کارآفرینی امید هدف‌گذاری شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (س) در خمین، گفت: پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به تمام مردم برای خرید صنایع دستی با همکاری صندوق کارآفرینی امید هدف‌گذاری شد.

عزت الله ضرغامی در ادامه افزود: در این راستا غرفه هایی تدارک دیده شده و کار در برخی نقاط کشور آغاز شده و با شروع فعالیت نمایشگاه تهران این غرفه ها مستقر می‌شوند و سپس در تمام نقاط کشور راه اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسته‌بندی باعث رونق صادرات و فروش داخل صنایع دستی می‌شود، در این زمینه و نیز تجاری سازی صنایع دستی اقداماتی در نقاط مختلف کشور کلید خورده است.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با موافقت رئیس‌جمهوری ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌ دستی به صورت یک طرفه و بدون کارفرما بیمه می‌شوند.

ضرغامی اظهار داشت: راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در دستور کار است تا عرضه صنایع دستی از سوی تولیدکنندگان تسهیل شود .

دیدگاه تان را بنویسید