سقف و کف هزینه سفرهای عتبات عالیات در سال 1401

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به تنوع بسته‌های سفر برای اعزام زائران به عتبات عالیات، گفت: در حال حاضر سفرهای هوایی از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه می‌شود. قیمت سفرهای نیمه‌هوایی(مشهد به آبادان و بالعکس هوایی و مابقی مسیر تا عراق به صورت زمینی) از هشت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان نیز آغاز می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هزینه سفرهای عتبات عالیات به عراق از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز و تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ادامه دارد.

عباس خداشناس در خصوص میزان اعزام زائران خراسان رضوی به عتبات عالیات اظهار کرد: حدود ۶۰۰۰ زائر در ۲ ماه گذشته از خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته طی هر هفته حدود ۸۰۰ زائر اعزام داشتیم که این اعزام‌ها توسط پنج شرکت مجری عتبات استانی تحت نظر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی انجام می‌گرفت. زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت و یا از طریق سایت atabatorg.haj.ir نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به تنوع بسته‌های سفر برای اعزام زائران به عتبات عالیات ادامه داد: در حال حاضر سفرهای هوایی از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارائه می‌شود. قیمت سفرهای نیمه‌هوایی(مشهد به آبادان و بالعکس هوایی و مابقی مسیر تا عراق به صورت زمینی) از هشت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان نیز آغاز می‌شود.

خداشناس گفت: سفرهای ریلی از مشهد تا اندیمشک و بالعکس و مابقی مسیر تا عراق به صورت زمینی نیز از هفت میلیون تومان آغاز می‌شود. بسته سفرهای زمینی با هفت روز اقامت در عراق هفت میلیون تومان و سفرهای ارزان‌قیمت زمینی با ۶ روز اقامت در عراق نیز چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

وی اضافه کرد: از آبان‌ ماه هر یکشنبه یک سفر از مشهد به دمشق انجام می‌شود که امکان اعزام ۱۰۰ زائر به حرم مطهر حضرت زینب(س) و رقیه(س) فراهم شده و با توجه به نوسانات قیمت ارز این سفرها از ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

خداشناس ادامه داد: مجری اعزام سفرهای سوریه نیز شرکت مرکزی دفاتر زیارتی خراسان رضوی است که تحت نظارت سازمان حج و زیارت خراسان رضوی برنامه‌ها صورت می‌گیرد.


منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید