با حضور ایرانی‌ها بزرگترین کنفرانس آسیایی فرآورده‌های نفتی هند برگزار شد

در هفتمین و بزرگترین کنفرانس آسیایی فرآورده های نفتی هند، شرکت های معتبر بسیاری از جمله شرکت نفت پاسارگاد؛ شرکت نفت سپاهان و تقریبا تمامی شرکت های ایرانی تولیدکننده و بازرگانی در زمینه فرآورده های نفتی از ایران، امارات متحده عربی و هند حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفتمین کنفرانس آسیایی فرآورده های نفتی ، قیر و روغن (AMEA) در Leela Hotel در شهر بمبی هند با حضور بیش از 200 شرکت ایرانی، اماراتی و هندی و بیش از 600 شرکت کننده در تاریخ 23 و 24 شهریورماه جاری برگزار شد.

این کنفرانس که با شعار «ظهور قطب های جدید عرضه و تقاضا در آسیا و رشد و تکامل بازارهای قیر و روغن» برگزار شد، اولین کنفرانس بعد از دوران کرنا در هند بود.

در این کنفرانس شرکت های معتبر بسیاری از جمله شرکت نفت پاسارگاد؛ شرکت نفت سپاهان و تقریبا تمامی شرکت های ایرانی تولیدکننده و بازرگانی در زمینه فرآورده های نفتی از ایران، امارات متحده عربی و هند حضور داشتند.

در این کنفرانس دو روزه، در روز اول Arvind Vijayvergia مدیر اجرایی شرکت نفت هند Indian Oil Corporation با موضوع «سناریوی قیر در هند، در سال 2022 و پس از آن» و سپس احمدرضا یوسفی از شرکت Infinity Galaxy با موضوع «مولفه های جدید تعیین قیمت قیر در سال 2022» سخنرانی کردند.

 

با حضور ایرانی‌ها بزرگترین کنفرانس آسیایی فرآورده‌های نفتی هند برگزار شد

 

این کنفرانس در زمانی برگزار شد که هنوز اثرات جنگ روسیه و اوکراین و ریسک های ناشی از آن بر تمامی بازارهای محصولات نفتی سایه افکنده و تغییرات مداوم بازار باعث سردرگمی تمامی فعالین این بازار گردیده است.

دیدگاه تان را بنویسید