خبر فوری برای بازنشستگان در خصوص حقوق شهریور 1401

واریز ششمین حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان کارگری که براساس وعده‌ها عددی متفاوت خواهد بود، از امروز آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازنشستگان تامین‌اجتماعی از امروز 20 تا 31 شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) حقوق و مزایای خود را با اعمال 38 درصد افزایش به علاوه 550 هزار تومان دریافت ‌می‌کنند.

واریز ششمین حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان کارگری که براساس وعده‌ها عددی متفاوت خواهد بود، از امروز آغاز خواهد شد.

آن‌گونه که مدیران سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرده‌اند، حقوق شهریورماه بازنشستگان از امروز، بیستم شهریور براساس حروف الفبا آغاز خواهد شد.

در همین خصوص مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفته، احکام اصلاح شده جدید ‌حقوق بازنشستگان سایر سطوح اکنون در سایت سازمان تامین‌اجتماعی قابل دریافت است و حقوق این قشر از ۲۰ شهریورماه با حکم اصلاحی پرداخت می‌شود.

بر اساس اظهارات میرهاشم موسوی، این اصلاح در سایر سطوح براساس مصوبه شورای عالی کار انجام گرفته که شامل افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان شده است.

طبق احکام صادر شده، بازنشستگان تامین‌اجتماعی از ۲۰ تا ۳۱ شهریور ماه (بر اساس حروف الفبا) حقوق و مزایای خود را با اعمال ۳۸ درصد افزایش به علاوه ۵۵۰ هزار تومان دریافت ‌می‌کنند.

در این میان، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی درباره پرداخت معوقات بازنشستگان گفته، برای معوقات فروردین تا اول شهریور، یعنی پنج ماه، برنامه‌ریزی صورت گرفته و نحوه پرداخت معوقات نیز در اسرع وقت اعلام می‌شود.

البته گزارش‌ها حاکی از آن است که در روزهای آینده زمان‌بندی پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح تعیین تکلیف می‌شود؛ این معوقات قرار است در ماه‌های آینده و پس از پرداخت بدهی دولت به سازمان به حساب بازنشستگان واریز شود.

  • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

    امروز ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۲ونیم و خبری از واریز حقوق نیست

  • علی ارسالی در

    سلام هنوز واریز نشده حقوق شهریور همیشه تا۷صبح میریختن چرا

  • ناشناس ارسالی در

    بازنشستگان کشوری ایا انسان نیستند

  • ناشناس ارسالی در

    اقای رییسی عزیز حقوق کفاف نمیده فرزندمشبیکار لیسانس حسابداری حقوقم 4700000 است چرا فکر بازنشستگان کشوری نیستید ... کاری کنید تشکر

  • حسین ارسالی در

    همیشه ۲۶ صبح حقوق واریز می شود ولی ساعت ۷عصر هنوز خبری نیست هر مدیری که عوض می شود باید قدرت خود را به رخ یک عده پیر مرد باز نشسته بدهد آخر با انصاف ما آبرو داریم ازچهار مقازه به امید روز واریز قول میدهیم همین یک قلم آبرو داشتیم که آن راهم به فنادادی گناه ما چیست یک نفر جواب بدهد با سپاس بی پول عاص پاس

  • ناشناس ارسالی در

    چرا حقوق ها در ۲۵ شهریور تامین اجتماعی امروز که ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ هنوز پرداخت نشده ؟ واقعا

  • حسین ارسالی در

    حقوق من25ام هرماه پرداخت میشد امروز26 ام هنوزپرداخت نشده چرا؟

  • ناشناس ارسالی در

    هميشه 27ام حقوق واريز ميشد ولي الان ساعت 12:30 هست و فعلا پرداخت نشده

  • 😔😢 ارسالی در

    امروز ۲۷ شهریور و هنوز حقوق و واریز نکردن هر ماه صبح تا ساعت ۸ ریخته بودن ولی الان ۲ ظهر هنوز خبری نیست من ی مستمری بگیر بیشتر نیستم ۲۷ هر ماه هم قسط دارم که هر روز تاخیر دیر کرد بهش میخوره من از کجا بیارم پرداخت کنم

  • علی ارسالی در

    حقوق بازنشسته چه لشکری وکشوری و تامین اجتماعی با این توروم خیلی ناچیز است مسعولینهم نه اهمیت می‌دهند ونه توجهی به زندگی بازنشسته می کنند وجدان هم که مرده خلاص

دیدگاه تان را بنویسید