مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد 1401 تمدید شد

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ تمدید شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته متقاضیان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا پنج‌شنبه این هفته (نهم تیر ماه) تمدید شد.

طبق گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ مورخ  ۲۹ خردادماه در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنمای مذکور به اطلاع متقاضیان می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (پنجم تیرماه) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد تا متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه نهم تیرماه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

این سازمان یادآور شد: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.  

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا نهم تیرماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.  

سازمان سنجش آموزش کشور درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه چاپ کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی می شود.

دیدگاه تان را بنویسید