حقوق بازنشستگان حداقل بگیر نزدیک به 6 میلیون می‌شود - توضیحات سخنگوی دولت

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: برای حقوق‌های بالا افزایش حقوق ۱۰درصد خواهیم داشت. قانون‌گذار برای بازنشتگان صندوق لشکری و کشوری افزایش ۱۰ درصدی پیش‌بینی کرده است که باید تعادل برقرار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: افزایش حقوق کارکنان تابع قانون کار برای حداقل‌بگیران ۵۷ درصد بوده است‌. در حوزه بازنشستگان درخصوص حداقل‌بگیران اعمال می‌شود و نزدیک به ۶میلیون تومان خواهد شد که ۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش خواهد داشت. برای حقوق‌های بالا افزایش حقوق ۱۰درصد خواهیم داشت. قانون‌گذار برای بازنشتگان صندوق لشکری و کشوری افزایش ۱۰درصدی پیش‌بینی کرده است که باید تعادل برقرار شود.

سخنگوی دولت در مورد یارانه ها گفت: مطابق تکلیف قانونی ، دولت مکلف است دهک های پردرآمد را حذف کند و تنها یارانه یک دهک یعنی ده درصد مرفه باید حذف شوند.

 با توجه به اطلاعات در سامانه ها، دهک بندی ها انجام شد و به واسطه ضعف در اطلاعات اقتصادی و برخی بی شفافیت ها و ضعف در شفافیت اقتصادی برخی خانوار ها ، بعضا اشتباهاتی در دهک بندی ها اتفاق افتاد‌ که امکان اعتراض پیش بینی شد و اعتراض ها ثبت شد.

 بیش از ۴نیم میلیون نفر ثبت اعتراض داشتند و برای برخی شهروندان امکان ثبت نام جدید فراهم شد و برخی هم ثبت نام کردند./ برنا

دیدگاه تان را بنویسید