جزییات جنایت دلخراش در خاش؛ قتل وحشتناک مادر و دو فرزندش

با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله) حوالی ساعت پنج بامداد امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرمانده انتظامی خاش از وقوع قتل سه عضو یک خانواده خبرداد و گفت: شب گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی این شهرستان به قتل رسیدند.

طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رازدار، اظهار داشت: در پی اعلام وقوع قتل اعضای یک خانواده در یکی از مجتمع‌های مسکونی خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر ۴۸ ساله دختر ۱۷ ساله و پسر ۱۲ ساله) حوالی ساعت پنج بامداد امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در معیت مأموران تحت امر در محل حادثه، اقدامات لازم در صحنه برای بررسی انگیزه و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده و نتیجه آن به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

دیدگاه تان را بنویسید