نحوه ثبت‌نام وام اجاره خانه مشخص شد + آدرس سایت

متقاضیانی که پارسال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، در اولویت دریافت هستند. وام اجاره خانه در تهران ۱۰۰ میلیون، در سایر شهرها ۷۰ میلیون و در شهرهای کوچک، ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ متقاضیان ابتدا باید وارد سامانه amlak.mrud.ir شوند. در مرحله بعد متقاضی باید کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کند. در گام بعدی افراد باید اطلاعات محل سکونت (شهر و استان) و برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.

پس از ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان، افراد برای ارائه درخواست وام ودیعه مسکن باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.

نکته مهم این است که ثبت‌نام وام ودیعه مسکن نیازی به مراجعه حضوری ندارد و کل فرایند باید به صورت آنلاین انجام شود. پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات افراد بررسی می‌شود و در صورتی که افراد واجد شرایط دریافت وام باشند، متقاضی به بانک ارجاع می‌شود. 

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون، در سایر شهرها ۷۰ میلیون و در شهرهای کوچک، ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

متقاضیانی که پارسال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، در اولویت دریافت هستند.

دیدگاه تان را بنویسید