با توجه به توضیحات وزیر اقتصاد؛

همه یارانه 300-400 هزار تومانی را دریافت نمی کنند

خاندوزی وزیر اقتصاد در توضیح در خصوص یارانه جدید گفت: ۳۰ درصد جمعیت کشور یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت می‌کنند؛ ۶۰ درصد جمعیت نیز یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، ۱۰ درصد نیز بی نیاز از دریافت یارانه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با واریز یارانه جدید به حساب اقشار کم‌درآمد توسط دولت سیزدهم، میزان یارانه دریافتی آنها نسبت به قبل بیش از ۳ برابر می‌شود.

خانوارهای تک‌نفره اقشار متوسط جامعه پیش از این ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان یارانه (نقدی و معیشتی) دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (۳۰۰ هزار تومان) رقم دریافتی آنها ۳ برابر خواهد شد.

یارانه خانوارهای دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد.

یارانه دریافتی خانوارهای سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است.

همچنین یارانه خانوارهای چهارنفره که پیش از این ۳۵۴ هزار تومان بود به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و ۳.۴ برابر شده است. یارانه خانوارهای پنج‌نفره به بالا نیز بیش از ۳.۵ برابر شده است.

 

وزیر اقتصاد: ۱۰ درصد مردم بی نیاز از دریافت یارانه هستند

خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: فرآیند آغاز پرداخت یارانه به مشمولین دریافت یارانه آغاز شده است و میزان پرداخت یارانه ها همان صحبت رئیس جمهور است

* ۳۰ درصد جمعیت کشور یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت می‌کنند

* ۶۰ درصد جمعیت نیز یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند

*۱۰ درصد نیز بی نیاز از دریافت یارانه هستند

* به جای واریز چند مرحله ای یارانه تصمیم گرفتیم که همه واریزها را یکجا انجام دهیم

*مبلغی که از امروز به حساب خانوارها واریز شد در واقع مجموع یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و یارانه جدید است

 

 

منبع: ایرنا و پاد

دیدگاه تان را بنویسید