گزینه جدید برای مخفی شدن در واتساپ اضافه می شود

ویژگی "آخرین بازدید" نشان می‌دهد کاربر آخرین بار چه زمانی واتس‌اپ خود را چک کرده است و راهی برای متوجه شدن این است که آیا مخاطب مورد نظر پیامی که ارسال کرده‌ایم را دریافت کرده است یا خیر.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مخفی کردن آخرین بازدید برای مخاطبان خاص به واتس‌اپ اضافه شد.

واتس‌اپ گزینه‌ای را اضافه خواهد کرد که به کاربران این سرویس پیام رسان امکان می‌دهد مشاهده "آخرین بازدید" (Last Seen) خود را برای مخاطبان خاص محدود کنند.

واتس‌اپ  هفته گذشته واکنش با ارسال ایموجی به پیامها را عرضه کرد و به نظر می‌رسد این سرویس پیام رسان قرار است قابلیت ضروری دیگری را هم اضافه کند. در جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن iOS واتس‌اپ، گزینه‌ای اضافه شده است که به کاربران امکان می‌دهد "آخرین بازدید" (Last Seen) خود را برای مخاطبان خاص محدود کنند.

ویژگی "آخرین بازدید" نشان می‌دهد کاربر آخرین بار چه زمانی واتس‌اپ خود را چک کرده است و راهی برای متوجه شدن این است که آیا مخاطب مورد نظر پیامی که ارسال کرده‌ایم را دریافت کرده است یا خیر؛ حتی اگر تیک دریافت پیام را غیرفعال کرده باشد. فعلا واتس‌اپ امکان محدود شدن مشاهده "آخرین بازدید" را تنها برای مخاطبان کاربر عرضه کرده است. البته می‌توان این ویژگی را برای همه مخاطبان غیرفعال کرد.

نسخه بتای ۲۲.۹.۰.۷۰ iOS واتس‌اپ قابلیت "همه مخاطبان به جز" (My Contacts Except) را در بخش "آخرین بازدید" تنظیمات "حریم خصوصی" (Privacy) این اپلیکیشن اضافه کرده است. طبق گزارش وب سایت WABetaInfo، افزودن مخاطبان به این لیست باعث خواهد شد کاربر هم نتواند وضعیت آخرین بازدید آنها را مشاهده کند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، واتس‌اپ همچنین کنترل‌های بیشتری برای تصاویر پروفایل و بخش "درباره" (About) اعمال می‌کند. این قابلیت برای هر دو نسخه iOS و اندروید در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد و احتمالا طولی نخواهد کشید که رسما در واتس‌اپ قابل دسترس خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید