جماران؛

علی رغم وعده معاون استاندار لرستان 23 کارگر معترض کشت و صنعت از کار بیکار شدند!

علیرغم ادعای معاون استانداری لرستان مبنی بر عدم تعدیل هیچ نیرویی از سوی شرکت فجر صفای لرستان، 23 نفر از کارگران این شرکت از کار بیکار شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد: سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، ماجرای اعتراضات کارگران مجتمع کشت و صنعت فجر صفای لرستان به عدم تمدید قرارداد 23 کارگر معترض انجامید. 

هفته گذشته کارگران مجتمع کشت و صنعت لرستان درپی اعلام مسئولان این شرکت مبنی بر اینکه امکان ادامه فعالیت کارگران منوط به انعقاد قرارداد با پیمانکاری خارج از مجموعه خواهد بود، طی تجمعاتی اعتراض خود را به این تصمیم نشان دادند. 

پس از انتقادات رسانه ها و با ورود برخی مسئولین به ماجرای اعتراض کارگران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری لرستان در گفت وگویی گفت: هیچگونه تعدیل نیرویی در سال جدید در شرکت کشت و صنعت فجر صفای استان رخ نخواهد داد.

اظهارات این مقام محلی درحالی صورت می گیرد که بنا بر اظهارات برخی کارگران، مسئولین مجتمع کشت و صنعت لرستان  اسامی23 نفر متشکل از برخی کارگران معترض که تصویر حضور آنان در تجمعات در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، را با عنوان لیست «عدم جذب» به سایر کارگران معرفی کرده اند و طی اطلاعیه جداگانه ای به آنان هشدار داده اند چنانچه ظرف 28 ساعت قرارداد با پیمانکار جدید را امضا نکنند، دیگر امکان حضور در شرکت را نخواهند داشت و در این صورت افراد دیگری جایگزین انها خواهند شد.

 

photo_2022-04-11_10-38-05

 

به گزارش خبرنگار جماران، پس از این هشدار کارگران بخاطر ترس از بیکاری برای امضا قراردادها به شرکت مراجعه کرده اند.

این اطلاعیه در کانال تلگرامی اطلاع رسانی بخش گلخانه ای مجتمع کشت و صنعت لرستان منتشر شده است.

 

photo_2022-04-11_10-35-26

 

بیشتر بخوانید: 

 

سومین روز اعتراضات برخی کارگران در کشت و صنعت لرستان/ گزارش جماران از مجموعه 1300 هکتاری که هر متر آن به 1470 تومان فروخته شد!

 

دیدگاه تان را بنویسید