تقریبا 20 عرضه اولیه در راه بورس/ زیرمجموعه‌های شستا در نوبت قرار گرفتند

سال گذشته چند نماد در بورس درج شدند و احتمال عرضه‌ اولیه آن‌ها وجود داشت. در هفته اخیر نیز دو نماد جدید عالیس و امیران برای قرار گرفتن در لیست عرضه اولیه‌ها درج شدند. به نظر می‌رسد در سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۷ شرکت آماده عرضه اولیه باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدامین قهرمانی، مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران در اسفندماه سال گذشته گفت: بورس تهران برنامه‌ریزی‌های لازم برای عرضه اولیه سهام ۱۰ شرکت درج شده و هفت شرکت‌ پذیرفته‌ شده را انجام داده تا در فرصت مناسب نسبت به عرضه آنها اقدام کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد در سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۷ شرکت آماده عرضه اولیه باشند.

سال گذشته چند نماد در بورس درج شدند و احتمال عرضه‌ اولیه آن‌ها وجود داشت. در هفته اخیر نیز دو نماد جدید عالیس و امیران برای قرار گرفتن در لیست عرضه اولیه‌ها درج شدند.

همچنین نماد‌های گلپخش، آلومینا، سفید، شرازی، اردستان و کایزد و چند نماد دیگر در بازار‌های بورس و فرابورس درج شدند که احتمال عرضه اولیه آن‌ها نیز در بورس وجود دارد.

نماد شستا نیز در گزارش تفسیری خود برنامه عرضه اولیه‌های زیرمجموعه‌های خود برای تابستان ۱۴۰۰ تا بهار ۱۴۰۱ را اعلام کرده بود که این عرضه اولیه‌ها انجام نشد تا احتمالا برخی از آنها در سال ۱۴۰۱ در بورس عرضه شوند.

دیدگاه تان را بنویسید