حقوق اسفند ماه بازنشستگان واریز شد/ وزیر کار: همه حقوقشان را دریافت کردند

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک قاعده در صندوق بازنشستگی قرار داده ایم که حقوق کارکنان بعد از بازنشستگان واریز شود امروز نیز بعد از پرداخت حقوق بازنشستگان، حقوق کارکنان واریز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ از ساعاتی پیش حقوق بازنشستگان کشوری در جریان واریز قرار گرفت.

در حالیکه بازنشستگان کشوری از عدم پرداخت حقوق خود تا آخرین روزهای اسفند انتقاد داشتند و صندوق بازنشستگی کشوری نیز علت این‌ عدم پرداخت را مشکل در تامین اعتبار عنوان کرده بود، از ساعاتی پیش حقوق بازنشستگان کشوری در جریان واریز قرار گرفت. 

 

وزیر تعاون: همه بازنشستگان حقوقشان را دریافت کردند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت حقوق همه بازنشستگان کشوری که اسفندماه شروع شده بود و امروز به پایان رسید و همه حقوقشان را دریافت کردند.

«حجت الله عبدالملکی» شنبه شب در گفت و گوی خبری اظهار داشت: یکی از موفقیت های دولت سیزدهم پرداخت حقوق بازنشستگان و تامین اجتماعی بدون استقراض از بانک مرکزی و خلق پول بوده است. 

وی افزود: از آغاز این دولت حتی یک بار پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به تاخیر نیافتاده است. 

وزیر کار با اشاره به فلسفه سه مرحله ای شدن پرداخت حقوق بازنشستگان گفت: امسال بخشی از منابع داخلی صندوق بازنشستگی کشوری را که آماده شده بود در روز ۲۶ اسفندماه برای کسانی که حقوق آن ها کمتر از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کردیم. 

 وی بیان داشت: منتظر تامین همه منابع نشدیم و این فلسفه سه مرحله ای شدن پرداخت ها به این ترتیب بود که منابع در اختیار بازنشستگان قرار بگیرد تا بتوانند زودتر استفاده کنند.

وزیر تعاون گفت: یک قاعده در صندوق بازنشستگی قرار داده ایم که حقوق کارکنان بعد از بازنشستگان واریز شود امروز  نیز بعد از پرداخت حقوق بازنشستگان، حقوق کارکنان واریز شد.

دیدگاه تان را بنویسید