جماران؛

ایجاد کمپین شکایت از نماینده حامی طرح صیانت توسط بلاگر لرستانی در واکنش به توییت توهین آمیز وی

یک بلاگر لرستانی کمپینی برای شکایت از مهرداد ویسکرمی نماینده حامی طرح صیانت که توییت او درباره مخالفان طرح صیانت جنجال های زیادی به پا کرده بود خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه جامعه جی پلاس: پس‌لرزه های توییت جنجال برانگیز مهرداد ویسکرمی نماینده موافق طرح صیانت و دبیر کمیسیون مشترک بررسی این طرح همچنان ادامه دارد. 

ویسکرمی شب گذشته در توییتی با به کاربردن عباراتی توهین آمیز خطاب به مخالفان طرح صیانت، باعث رنجش خاطر کاربران شبکه های اجتماعی شد تا جای که دوتن از مجریان شبکه خبر در انتقاد از ادبیات روی آنتن زنده اینگونه سخنان را نکوهش کردند. 

علاوه براین برخی کاربران لرستانی فضای مجازی با ابراز نارضایتی از اظهارات نماینده خود، انتقاداتی به وی مطرح کردند. 

بهزاد مومنی وکیل دادگستری و فعال سیاسی خرم آبادی در یادداشتی نوشت: آقای ویسکرمی، اینک پس از چهل و چندسال عمر انقلاب اسلامی، مسئله اول کشور ما نه فضای مجازی است و نه حتی اقتصاد و سیاست و برجام و... . آنچه اینک مسئله اول کشور ماست و همه برنامه‌ها و تصمیمات مسئولان نظام می‌بایست تابعی از آن باشد، موضوع اعتماد عمومی ملت به مسئولان کشور است. قطعاً با گذری به کوچه و خیابان‌های شهر و دیارتان، اوج گلایه‌مندی مردم و نامیدی آنان را از برخی مسئولان  درک خواهید کرد و متأسفانه در چنین شرایطی است که شما به جای اقدامات اعتمادساز، دست به عملیات‌های مخاطره‌آمیزی می‌زنید که همان سرمایه اجتماعی نزدیک به صفر را نیز لگدمال می‌کند.

راستی مگر همین توییتر که در آن تند و تند مطلب بارگزاری می‌کنید، فیلتر نشده است و استفاده از آن غیرقانونی نیست؟ چرا نمی‌روید در «سروش» مطلب بارگزاری کنید؟

هرچند سرعت غیرقابل کنترل شما و زاویه‌ای که با مرد‌متان دارید در تلاقی با مشورت‌ناپذیریتان به این زودی‌ها اصلاح‌پذیر نیست، اما ناامیدانه از شما می‌خواهم به مردمی که نماینده‌شان هستید مراجعه کنید و ببینید امروز اولویت آن‌ها مسائل آنی معیشتی است یا صیانت در برابر فضای مجازی؟!»

امین دهستانی بلاگر معروف استان لرستان نیز با انتشار ویدئویی از تلاش های خود و همراهانش برای اسجاد یک کمپین مبنی بر طرح شکایت از نماینده خرم آباد خبر داد. 

وی در ویدئویی که در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرده خطاب به مهرداد ویسکرمی می گوید:«تو با چه حقی چنین حرفی زده ای؟ آیا کسی نباید بر تو نظارت کند؟»

وی همچنین ضمن اعلام برائت از سخنان نماینده خرم آباد می گوید: چه کسی «از طرف خود و دیگر اطرافیانم میخواهم امضاهایی برای طرح شکایت از مهرداد ویسکرمی جمع کنیم و تا زمانی که او عذرخواهی نکند، از شکایت خود عقب نشینی نمی کنیم.»

بیش از 14 هزار کامنت زیر ویدئوی این بلاگر لرستانی در کمتر از 24 ساعت ثبت شده است و افراد بسیاری همراهی خود را با حرکت آنها اعلام داشته اند. 

 

حجم ویدیو: 6.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید