خبر مهم برای یک ارز دیجیتال مشهور/ ابتکار شیبا: راه اندازی پرتال توکن‌سوزی!

در برنامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، یکی از اعضای اصلی تیم شیبا به این نکته اشاره کرد که نسخه جدید پروژه صرافی غیرمتمرکز شیباسوآپ شامل «پرتال سوزاندن» خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم طراح ارز دیجیتال شیبا اعلام کرد که قرار است یک پرتال سوزاندن توکن را راه‌اندازی کند. پرتالی که به منظور کاهش عرضه در گردش این توکن ایجاد خواهد شد. 

در برنامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، یکی از اعضای اصلی تیم شیبا به این نکته اشاره کرد که نسخه جدید پروژه صرافی غیرمتمرکز شیباسوآپ شامل «پرتال سوزاندن» خواهد بود. 

این پرتال سوزاندن کار را برای سوزاندن منظم شیبا توسط کاربران پلتفرم راحت‌تر می‌کند. موضوعی که تاثیر زیادی روی کاهش عرضه در گردش این ارز دارد. توکن‌سوزی در فضای رمزارزها امری مجبوب است چرا که با توجه به ثابت ماندن تقاضا، کاهش میزان عرضه موج افزایش قیمت خواهد شد. 

مدیران شیبا معتقدند در مورد فرایند سوزاندن توکن‌ها واقع‌بینانه هستند و قرار نیست ۹۰ درصد از  عرضه در گردش سوزانده شود. با این حال تا کنون حدود ۴۱ درصد از توکن‌های این ارز دیجیتال سوزانده شده است. 

بر اساس آمار منتشر شده از پلتفرم شیب‌برن، در مجموع ۴۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون شیبا از ابتدای راه‌اندازی این توکن سوزانده شده است. در ابتدا تعداد شیباهای عرضه شده یک میلیون میلیارد توکن بود اما در همان ابتدا 50 درصد از آنها در یک قرارداد هوشمند قفل شد. و  نیم دیگر هم برای ویتالیک بوترین، سازنده اتریوم ارسال شد.

بوترین در آن  زمان یک میلیارد دلار شیبا داشت و بخش مهمی از آن را به صندوق کریپتوی مبارزه با کووید در هند اهدا کرد. اعلامیه پرتال شیبا زمانی منتشر شده که توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال فاش کردند که قصد دارند ۹۹ هزار قطعه زمین در شیبرس (متاورس آینده ارز دیجیتال) آزاد کنند. 35 هزار قطعه از این زمین‌ها به دارندگان توکن لیش (LEASH) فروخته خواهد شد.|تجارت‌نیوز 

دیدگاه تان را بنویسید