آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه می شوند

شرکت متا در تلاش است تا از آواتارهای سه بعدی در اینستاگرام و فیسبوک استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اینستاگرام در حال دریافت آواتار‌های سه بعدی جدید در استوری و دایرکت‌ها است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا آواتار سه بعدی خودشان را در استیکر‌ها و حتی تصاویر نمایه قرار دهند.

به گزارش indianexpress، آواتار‌ها شامل اشکال صورت می‌شوند همچنین قابلیت جدید شامل تصاویر خاصی مانند سمعک و ویلچر است تا کاربران دارای معلولیت را نیز شامل شود. آواتار‌ها در حال حاضر برای کاربران ساکن در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در دسترس هستند. هنوز خبری در مورد در دسترس بودن در سایر مناطق وجود ندارد.

شرکت مادر یعنی متا (فیسبوک) نیز آواتار‌های به روز شده را در فیسبوک و مسنجر عرضه می‌کند. هر تغییری که در آواتار‌ها در فیس بوک و مسنجر ایجاد شود در آواتار‌های اینستاگرام نیز منعکس می‌شود، اگرچه کاربران در صورت تمایل می‌توانند آواتار‌های مختلفی را نگه دارند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در بیانیه‌ای گفت: "ما آواتار‌های متا را با حالت‌ها، چهره‌ها و رنگ‌های پوست و همچنین صندلی‌های چرخدار و سمعک به‌روزرسانی می‌کنیم. ما شروع به آزمایش با لباس‌های دیجیتال نیز کرده ایم. می‌توانید از آواتار خود در کوئست، فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر استفاده کنید."

 

دیدگاه تان را بنویسید