احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در تهران در پی تشدید ابتلا به اومیکرون

طبق توضیحات فرماندار تهران، با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور و افزایش مراجعان مبتلایان به اومیکرون به مراکز درمانی هر لحظه امکان تغییر رنگ بندی و وضعیت شهرستان تهران محتمل بوده که ضمن نظارت های دستگاههای ذیربط همکاری شهروندان جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را می طلبد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به سویه اومیکرون خبر داد و از شهروندان تهران در خواست کرد با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی نسبت به دریافت دُز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت:هم اکنون یک شهر در وضعیت قرمز کرونا و حدود هشت شهر در حال نارنجی به سر می برند و مابقی شهرها در وضعیت آبی و و زرد هستند.

وی افزود: با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور و افزایش مراجعان مبتلایان به اومیکرون به مراکز درمانی هر لحظه امکان تغییر رنگ بندی و وضعیت شهرستان تهران محتمل بوده که ضمن نظارت های دستگاههای ذیربط همکاری شهروندان جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را می طلبد.

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان، خواستار رعایت حداکثری پروتکل بهداشتی مانند ماسک، فاصله های اجتماعی و رعایت بهداشت شده، تا با واکسیناسیون بتوان این سویه جدید (اومیکرون) را شکست داد.

دیدگاه تان را بنویسید