مستندی درباره «سید مصطفی فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می‌شود

مستند «در سکوت برف» درباره مرحوم «سید مصطفی فاطمی» ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، در تالار قریب دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مستند «در سکوت برف» در دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می‌شود.

مستند «در سکوت برف» ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰، در تالار قریب دانشگاه علوم پزشکی تهران اکران می‌شود. 

این مستند به تهیه‌کنندگی سعید نوایی، برشی از زندگی مرحوم دکتر سید مصطفی فاطمی را روایت می‌کند که روز پنجم دی‌ماه سال ۱۳۹۹ در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات آهار جان خود را از دست داد.  

سید مصطفی فاطمی دندانپزشک و متخصص مواد دندانی بود که در اوایل دهه ۸۰ سردبیر بخش علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بود. او که عضو هیات علمی جهاددانشگاهی و مدتی رییس جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران هم بود، در سال های اخیر با عضویت در باشگاه کوهنوردی تهران صعودهای زیادی را انجام داد.

روز جمعه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۹، بر اساس برنامه تقویم ورزشی باشگاه کوهنوردی تهران صعود تیم ۲۱ نفره این باشگاه به قله قلعه‌دختر از روستای آهار آغاز شد، اما متاسفانه گروه در مسیر صعود حدود ساعت ۱۲:۳۰ گرفتار بهمنی سهمگین شد که با توجه به وسعت زیاد بهمن، تقریبا تمام تیم را درگیر کرد و به مدفون شدن تعدادی از اعضای تیم در برف شد. دکتر فاطمی تنها کوهنوردی بود که از آن جمع کاملا مفقود شد و ساعاتی بعد پیکرش از زیر برف خارج شد./ ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید