واتساپ هفته آینده گزینه‌های تازه می‌دهد/ قابلیت جدید ویرایش تصویر در واتس اپ + عکس

قابلیت جدید واتساپ دو ابزار جدید خواهد داشت که عبارتند از: قلم‌موهای جدید و قابلیت تار کردن تصاویر. در حال حاضر، واتساپ فقط یک قلم‌مو در ویرایشگر تصویر خود ارائه می‌کند و حالا در جدیدترین نسخه بتا آن مشخص شده است که تعداد قلم‌‌موها سه عدد خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ واتساپ اخیرا قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود ارائه کرده است و در هفته‌های آینده نیز قرار است قابلیت‌های دیگری به آن اضافه شوند.

یکی از این قابلیت‌ها، امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی قبل از ارسال آن‌هاست. قابلیت دیگر امکان ویرایش ویدیوها و تصاویر است که وب‌سایت WABetaInfo به‌تازگی آن را در جدیدترین نسخه بتا واتساپ کشف کرده است.

این قابلیت دو ابزار جدید خواهد داشت که عبارتند از: قلم‌موهای جدید و قابلیت تار کردن تصاویر. در حال حاضر، واتساپ فقط یک قلم‌مو در ویرایشگر تصویر خود ارائه می‌کند و حالا در جدیدترین نسخه بتا آن مشخص شده است که تعداد قلم‌‌موها سه عدد خواهد بود.

 

واتساپ

 

کاربران قادر به کاهش وضوح تصاویر و ویدیوها خواهند شد

 

ابزار بعدی قابلیت تار کردن تصویر است که قبلا برای نسخه آی او اس واتساپ ارائه شده بود و حالا قرار است برای کاربران اندروید نیز عرضه بشود. با این ابزار کاربران قادر به کاهش وضوح تصاویر و ویدیوها خواهند شد و مطمئنا قابلیت بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

هنوز معلوم نیست این ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو چه زمانی برای همه کاربران عرضه خواهند شد و کمی باید منتظر بمانیم.

منبع: Techfars از Gizchina

دیدگاه تان را بنویسید