نتایج جام حذفی فوتبال| صعود نساجی به یک‌چهارم نهایی با غلبه بر گل‌گهر؛ تیم دسته دومی یک لیگ برتری را حذف کرد

دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی،‌ امروز پیگیری شد. دیدار پیکان-استقلال اما به دلیل ابتلای تعدادی از آبی‌پوشان به کرونا لغو شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، امروز (28 دی) تیم های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری قاطع تیم مازندرانی به پایان رسید. نساجی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

قلعه‌نویی از جام حذفی کنار رفت

در این بازی ابتدا مرتضی منصوری در دقیقه ۱۶ برای نساجی و در ادامه رضا شکاری در دقیقه ۳۰ برای گل‌گهر گل‌زنی کردند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم اما ارسال شجاعی برای کریم اسلامی تکلیف بازی را روشن کرد تا با گل اسلامی، نساجی دوباره پیش بیفتد.

در دقایق پایانی گل گهر این شانس را داشت که بازی را به تساوی بکشد اما یک موقعیت عالی را در مقابل دروازه از دست داد. آن‌ها خیلی زود جریمه شدند و در وقت‌های تلف شده گل سوم را توسط رضا جعفری دریافت کردند تا بازی ۳ بر یک شود.

صعود مس با عبور از پدیده بحران زده 

در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 14 امروز تیم‌های مس رفسنجان و پدیده در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 120 دقیقه با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی تمام شد  تا رفسنجانی‌ها هم به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها راه یابند.

روند ناکامی‌های شاگردان سید داود سید عباسی هم که در لیگ برتر با چهار امتیاز تا پایان هفته پانزدهم در قعر جدول قرار گرفته‌اند با این شکست در فصل جاری تکمیل شد.

گل‌: محسن آذرباد((107) برای مس 

 

نفت‌ مسجدسلیمان یک-۲ خلیج فارس

گل: عباس طهماسبی(19)، مصطفی بداوی(73) برای خلیج فارس/ میرهادی میرجوان(P26) برای نفت

 

تیم‌های صعود کننده به یک‌چهارم نهایی جام حذفی:

آلومینیوم، خیبر خرم آباد، مس کرمان، پرسپولیس، نساجی مس رفسنجان، خلیج فارس ماهشهر

قرار است دیدار پیکان و استقلال در بازه زمانی 18 بهمن تا 23 بهمن به میزبانی پیکان برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید