ماجرای عجیب خودروی یک نماینده/ 335 میلیون تومان هزینه و 14 مورد نقص فنی! + فیلم

سخنگوی کمیسیون صنایع و معاون مجلس در مورد خودرویی که خریداری کرده گفت: این خودرو ۲ هفته در حال تعمیر بود و سپس برگه‌ای به ما تحویل دادند که در آن ۱۴ مورد نقص شامل مشکلات صندلی، ضعف ترمز، مشکل باتری، ایراد درب موتور، کار نکردن قفل مرکزی، مصرف سوخت بالا، صدای غیرعادی موتور، لرزش فرمان در سرعت و نشتی سوخت از شیلنگ‌ها ثبت شده بود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به انتقاد شدید از کیفیت خودروهای ساخت داخل ایران و نقص فنی بی شمار آنها پرداخت.

«روح‌الله عباسپور» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از کیفیت خودروهای تولیدی در کشور، گفت: در این زمینه دیگر ما نمی‌توانیم با دولت و خودروسازان جنگ کنیم. بنده یک خودروی داخلی به قیمت 335 میلیون تومان خریده‌ام، یک هفته سوار شده‌ام، دو هفته خراب بوده و در تعمیرگاه بوده است و با 14 مورد نقص فنی این خودرو به شرکت بازگشت داده شده تا ایرادات را برطرف کنند.

 

بنده نماینده مجلس بوده‌ام و توانسته‌ام فریاد بزنم

مردم چگونه می‌خواهند این موضوعات را فریاد بزنند؟

 

وی با بیان اینکه بنده نماینده مجلس بوده‌ام و توانسته‌ام فریاد بزنم، مردم چگونه می‌خواهند این موضوعات را فریاد بزنند، ادامه داد: متأسفانه کیفیت خودروهای تولید داخل خوب نیست و در بحث قیمت هم فروشنده و هم خریدار ناراضی هستند و ضرورت دارد دولت در این زمینه اقدامات جدی داشته باشد.

نماینده بوئین‌زهرا در مجلس با اعلام اینکه در نشستی که اعضای کمیسیون صنایع با آقای مخبر داشتند، دغدغه‌هایی که در زمینه تولید خودرو وجود دارد را به وی اعلام کردند، اضافه کرد: به اعتقاد بنده برای تنظیم بازار خودرو باید واردات خودرو به صورت کنترل شده انجام گیرد تا دست سوداگران از این بازار قطع و خودروسازان نیز حیات خود را در معرض تهدید ببیند تا اینکه برای ادامه فعالیت و رقابت، کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند و قیمت‌ها را تعدیل کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مطالبات در بازار خودرو اظهار کرد: بخشی از این مطالبات حبابی است چون قیمت کارخانه با بازار چند میلیون و گاهی چند صد میلیون تفاوت دارد؛ مردم برای حفظ ارزش پول خود به دنبال خرید خودرو هستند؛ اگر خودرو از حالت کالای سرمایه‌ای با واردات محدود، دربیاید قطعاً شاهد این‌گونه اتفاقات که هرگاه ثبت نامی از سوی خودروسازان انجام می‌شود چندین میلیون نفر ثبت نام می‌کنند، نخواهیم بود.

حجم ویدیو: 2.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید