ویژگی جدید واتساپ برای گروه ها/ ارتباط گروه ها با یکدیگر در واتس اپ ممکن شد + عکس

با ویژگی جدید واتساپ، مدیران می‌توانند پیام‌هایی را برای همه اعضای گروه‌های مختلف ارسال کنند. این ویژگی همچنین برای دورکاری‌های تیم‌های بزرگ می‌تواند بسیار مفید واقع شود. انتظار می‌رود این ویژگی به زودی برای کاربران واتس اپ بتا در اندروید عرضه شود، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران عمومی بتوانند از قابلیت جدید استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ارتباط گروه ها با یکدیگر در واتساپ با کمک یک ویژگی جدید محقق شد.

در حال حاضر شرکت واتساپ ویژگی Communities را تنها در نسخه بتا iOS فعال کرده که با کمک آن گروه ها می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

طبق گزارش‌ها، واتساپ روی یک ویژگی جدید به نام Communities کار می‌کند. در این ویژگی حداکثر ۱۰ گروه در یک «Community» قرار می‌گیرند. ویژگی جدید اخیراً در نسخه بتا iOS مشاهده شده و انتظار می‌رود به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شود. با قابلیت Communities، ادمین‌های Community کنترل بیشتری نسبت به مدیران یک گروه خواهند داشت و می‌توانند کار‌هایی مانند تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می‌تواند در گروه پیام دهد و چه کسی نمی‌تواند، انجام دهند.

 

ویژگی جدید واتساپ برای گروه ها

 

 

مدیران می‌توانند پیام‌هایی را برای همه اعضای گروه‌های مختلف ارسال کنند

 

طبق اسکرین شات منتشر شده، Community دارای یک بخش "اعلامیه" است که در آن مدیران می‌توانند پیام‌هایی را برای همه اعضای گروه‌های مختلف ارسال کنند. این ویژگی همچنین برای دورکاری‌های تیم‌های بزرگ می‌تواند بسیار مفید واقع شود. انتظار می‌رود این ویژگی به زودی برای کاربران واتساپ بتا در اندروید عرضه شود، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران عمومی بتوانند از قابلیت جدید استفاده کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از indianexpress 

دیدگاه تان را بنویسید