یارانه معیشتی آذر 1400 واریز شد/ یارانه بعدی در چه روزی واریز می شود؟

در یارانه معیشتی بنزین به هر خانوار مبلغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می‌شود و در نوبت آذر ماه 1400 این مبلغ تغییری نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یارانه معیشتی بنزین که از آذر دو سال پیش شروع شد در این ماه دو ساله شد و به مرحله بیست و پنجمین رسیده است.

در آبان ۹۸ پس از این که بنزین ۲۰۰ درصد افزایش یافت، مقرر شد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه نقدی پرداخت شود.

دولت قبل نیز براساس چند فاکتور از جمله ارزش ملک مسکونی، ارزش خودرو و میزان حقوق دریافتی یک خانوار حدود ۶۰ میلیون نفر را به عنوان مشمول دریافت یارانه معیشتی بنزین شناسایی کرد.

در دولت قبلی گزارش دقیقی از لیست به روز رسانی شده منتشر نشد، دولت سیزدهم نیز اطلاعات جدیدی منتشر نکرده است، به نظر می‌رسد تعداد یارانه‌بگیران همان ۶۰ میلیون نفر باشد.

البته تمام این ۶۰ میلیون نفر در لیست دریافت یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی نیز قرار دارند.

 

یارانه بعدی 20 آذر واریز می شود

 

در یارانه معیشتی بنزین به هر خانوار مبلغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می‌شود، هفت میلیون سرپرست خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را در پاییز سال گذشته دریافت کردند و قرار شد که اقساط آن از یارانه معیشتی هر ماه خانوار کسر شود.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، «دوازدهمین قسط» از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی در این ماه، از حساب سرپرستان خانواده‌هایی که این وام را دریافت نموده‌اند، کسر می‌شود.

همچنین یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی در روز ۲۰ آذر ماه واریز می‌شود

دیدگاه تان را بنویسید