آتش سوزی برج 17 طبقه در چالوس مهار شد + فیلم و عکس

روند امداد رسانی و اطفای حریق به خاطر ترافیک پرحجم در مسیر جاده چالوس - تنکابن مشکل ساز شده است . گفته شده که این آتش سوزی در طبقه چهاردهم بر اثر اتصالی برق بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساختمان ۱۷ طبقه ای معروف به برج رامیلا ‌واقع در منطقه شهرک رجایی شهرستان چالوس به دلیل شدت آتش سوزی و مشکلات ترافیکی مسیر منتهی به این ساختمان پس از پنج ساعت همچنان مهار نشده است.

این آتش سوزی حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد ‌و همچنان ادامه دارد.هم اکنون نیروهای امدادی ، امنیتی  ، آتش نشانی و اطفای حریق شهرستان های غرب مازندران به علت شدت آتش سوزی مشغول خاموش کردن آن هستند. 

بنابر این گزارش متاسفانه روند  امداد رسانی و اطفای حریق  به خاطر ترافیک پرحجم در مسیر جاده چالوس - تنکابن مشکل ساز شده است . گفته شده که این آتش سوزی در طبقه چهاردهم بر اثر اتصالی برق بوده است. 

شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم ۱۴۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد./ ایرنا

 

آتش سوزی برج 17 طبقه در چالوس مهار شد

 

آتش سوزی برج 17 طبقه در چالوس مهار شد

 

آتش سوزی برج 17 طبقه در چالوس مهار شد

 

آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی رامیلا چالوس مهار شد

ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۴ طبقه در سرد آبرود چالوس اتفاق افتاد که بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی آتش‌نشانان از چند شهرستان برای اطفای حریق اعزام شدند.بعد از گذشت تقریبا ۶ ساعت و با تلاش بی‌شائبه آتش‌نشانان و همچنین بارش رحمت الهی حریق مهار شد، این حادثه خسارت جانی نداشته است و به یکی دو طبقه فوقانی خسارتی وارد شد . در پی این آتش‌سوزی ساکنان این مجتمع تخلیه شدند و به منظور بروز مشکلات بعدی برق و گاز مجتمع قطع شد.

حجم ویدیو: 831.25K | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید