شرط جدید برای سربازی اعلام شد: تزریق دو دوز واکسن کرونا

امیر دریادار دوم رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح واکسیناسیون سراسری در کشور، مقرر شد که از اول دی ماه برای اعزام مشمولان به خدمت کلیه مشمولان همانگونه که واکسن‌های سه‌گانه را تزریق می‌کنند باید واکسن کرونا را نیز تزریق کرده باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از اول دی تمامی مشمولان باید علاوه بر واکسن‌های سه گانه، واکسن کرونا را نیز دریافت کرده باشند.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح  در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان اظهار داشت:خوشبختانه همه سربازان در مراکز آموزشی و پادگان‌ها واکسیناسیون شده‌اند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح واکسیناسیون سراسری در کشور، مقرر شد که از اول دی ماه برای اعزام مشمولان به خدمت کلیه مشمولان همانگونه که واکسن‌های سه‌گانه را تزریق می‌کنند باید واکسن کرونا را نیز تزریق کرده باشند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش در این خصوص که آیا یک دوز واکسن هم کفایت می کند یا باید هر دو دوز را دریافت کرده باشند ، گفت: باید هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشد در غیر اینصورت از اعزام آنها ممانعت به عمل می آید.

 

مشمولان هنگامی که تقاضای برگه اعزام را می دهند مکلف به تزریق واکسن هستند

 

امیر دریادار دوم رحیمی پور خاطرنشان کرد: مشمولان هنگامی که تقاضای برگه اعزام را می دهند مکلف به تزریق واکسن هستند البته با توجه به شرایط واکسیناسیون در حال حاضر جمعیت زیادی از افراد کشور واکسینه شده اند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: مشمولان باید کارت واکسن کرونا را برای ورود به مرکز آموزشی همراه داشته باشند.

 

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید