اولین مشمولان سهام عدالت جدید مشخص شدند/ احتمال واگذاری سهام تا 2 ماه دیگر وجود دارد

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این واگذاری‌ها به تدریج صورت خواهد گرفت، افزود: مشمولان سازمان بهزیستی، رزمندگان و ایثارگران اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت هستند و حداکثر دو ماه بعد از تصویب این طرح در مجلس این واگذاری انجام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت جدید گفته است: در صورت موافقت دولت تا دو ماه پس از تصویب این طرح در مجلس، گروه نخست جاماندگان سهام عدالت، سهامدار می‌شوند.

اخبار جدیدی برای جاماندگان سهام عدالت منتشر شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت جدید گفته است: در صورت موافقت دولت تا دو ماه پس از تصویب این طرح در مجلس، گروه نخست جاماندگان سهام عدالت، سهامدار می‌شوند.

محمدرضا پورابراهیمی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، توضیح داد: در فاز اول احتمالا چهار میلیون نفر، در فاز دوم هشت میلیون نفر و در فاز سم بیش از ۱۲ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت می‌توانند سهام عدالت بگیرند.

وی با بیان اینکه این واگذاری‌ها به تدریج صورت خواهد گرفت، افزود: مشمولان سازمان بهزیستی، رزمندگان و ایثارگران اولین گروه در اولویت دریافت سهام عدالت هستند و حداکثر دو ماه بعد از تصویب این طرح در مجلس این واگذاری انجام خواهد شد.

 

آغاز شناسایی جاماندگان سهام عدالت

توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: شناسایی گرو‌های هدف و جاماندگان سهام عدالت آغاز شد.

جاماندگان سهام ۲ گروه  هستند  که یک گروه از جاماندگان برگ سهام دارند اما  سود سهام عدالت را دریافت نمی‌کنند که در کشور حدود هزار و ۸۵۰ تا ۲ میلیون نفر هستند.

گروه دوم جاماندگان افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ساکنان حاشیه شهر‌ها و روستائیانی هستند که تاکنون موفق به دریافت برگه‌های سهام نشدند.

افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی سال‌های اخیر زیر خط فقر قرار گرفته اند و درآمد پایینی دارند با معرفی وزارت تعاون و اقتصاد به این افراد نیز باید سهام عدالت تعلق بگیرد.

حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید