جی پلاس؛

راه حل رفع مشکل ثبت نام برخی متقاضیان مسکن ملی

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در فرآیند ثبت نام با مشکل مواجه بودند، می توانند پس از ثبت انصراف مجدد اطلاعات خود را وارد کرده و تقاضای خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: در پی گلایه برخی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از مشکلی که در فرآیند ثبت نام آنان ایجاد شده بود، این موضوع توسط خبرنگار جی پلاس مورد بررسی قرار گرفت. 

برخی از متقاضیانی که در فراخوان های پیشین اقدام به ثبت نام کرده بودند و به دلایلی از شرکت در طرح بازمانده اند، امکان ثبت نام در فراخوان جدید را ندارند، و این در حالی است که منظور از انصراف از درخواست به روشنی تبیین نشده و مرجع پاسخگویی نیز معرفی نشده است. 

این موضوع در گزارش بلاتکلیفی برخی متقاضیان طرح مسکن ملی بررسی شد و با پیگیری های خبرنگار جی پلاس مشخص شد برای رفع مشکل آن دسته از افرادی که به دلایلی نتوانستند پس از بارگذاری مدارک و نتیجه استعلام «سبز» فرم «ج» مراحل بعدی ثبت نام را سپری کنند می توانند پس از ثبت انصراف از درخواست  خود که در پروفایل‌شان درج شده است، مجددا درخواست خود را ثبت کرده و منتظر دریافت پیامک اعلام زمان بارگذاری مدارک بمانند.

گفتنی است سایت ثبت نام طرح ملی مسکن و مسکن حمایتی دولت سیزدهم تجمیع و در آدرس https://saman.mrud.ir/applicant/register امکان پذیر است. 

دیدگاه تان را بنویسید