تاریخ مرحله سوم فروش فیدلیتی در سال 1400 اعلام شد

شرکت خودروسازی بهمن موتور از فروش مرحله سوم فیدلیتی در روز یکشنبه 11 مهر 1400 خبر داد، اما برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا 48 ساعت پیش از آغاز مرحله فروش صبر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شرکت خودروسازی بهمن موتور اعلام کرده است که فروش مرحله سوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز یکشنبه یازدهم مهر ماه انجام می‌دهد.

این شرکت توضیحات بیشتری در این خصوص اعلام نکرده است اما در آخرین خبر خود آورده است؛ اطلاعات بیشتر، ۴۸ساعت قبل از زمان انجام فروش از طریق وبسایت گروه بهمن (در اینجا https://bahman.ir)و صفحه رسمی شرکت بهمن موتوردر اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.

فروش مرحله دوم خودرو فیدلیتی بهمن موتور در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام شده بود.

سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بی رقیب برای مشتریان تبدیل شود.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است.

علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا 150 هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

گفتنی است؛ شرکت بهمن موتور در دور اول فروش فیدلیتی این خودرو را در مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7نفره با قیمت 670میلیون تومان به صورت نقدی به فروش رسانده بود.

شرکت بهمن موتور با سرمایه گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می گردد توجه خاصی بر روی قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد. فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید