یک اتفاق مهم برای واتس اپ/ امکان وصل کردن چهار دستگاه به واتساپ ایجاد شد! + عکس

توجه داشته باشید که می توانید به طور همزمان حداکثر چهار دستگاه را به حساب واتس اپ خود متصل کنید و به جز موبایل اصلی، هیچ یک از آنها نمی توانند یک موبایل دیگر باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آپدیت واتس اپ با پشتیبانی از اتصال دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن موبایل ارایه شد.

بالاخره! اگر شما از روی کامیپوتر شخصی خود از واتس اپ استفاده کنید، می دانید که چه دردی است این این اجبار آنلاین بود موبایل برای آن کار! خبر خوب اینکه آپدیت multi-device واتس اپ رسما ارایه شد. این آپدیت واتس اپ به شما پشتیبانی از اتصال دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن موبایل را ارایه می کند.

 

 

پیام رسان WhatsApp در حال عرضه ویژگی Multi-Device در نسخه پایدار iOS و اندروید است. در حال حاضر جدیدتری نسخه موجود در App Store ورژن 2.21.180.14 را دارد و جدیدترین نسخه موجود در Google Play Store ورژن ۲.۲۱.۱۸.۱۷ است. پس از موافقت با شرایط، WhatsApp شما را از واتس اپ دسکتاپ و یا وب فعلی خارج می کند و سپس باید دوباره کد QR را در همه دستگاه های متصل خود اسکن کنید.

 

 

 

وقتی دستگاه جدیدی را وصل می کنید، چند ثانیه طول می کشد تا پیام های شما همگام سازی شود. زمان این فرآیند بر اساس اندازه سابقه پیام های شما متفاوت است. پس از پایان همگام سازی، شما آماده استفاده مستقل از واتس اپ روی کامپیوتر خود هستید، حتی اگر تلفن شما خاموش باشد یا به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

 

وتسعپ

 

آپدیت multi-device واتس اپ

توجه داشته باشید که می توانید به طور همزمان حداکثر چهار دستگاه را به حساب واتس اپ خود متصل کنید و به جز موبایل اصلی، هیچ یک از آنها نمی توانند یک موبایل دیگر باشند. یک دستگاه مرتبط می تواند یک کامپیوتر macOS/Windows، یک نسخه WhatsApp یا یک پورتال باشد. واتس اپ می تواند پشتیبانی از تبلت های iPad و Android را پس از این ویژگی ارایه کند.

 

منبع: ترنجی

دیدگاه تان را بنویسید