واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

از روز گذشته واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در برخی مراکز تزریق واکسن در تهران و برخی شهرستان ها آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه جامعه: همزمان با شدت گرفتن واردات واکسن و افزایش ظرفیت واکسیناسیون در برخی مناطق تهران و برخی شهرستان‌ها تزریق واکسن بدون محدودیت سنی در حال انجام است اما همین روند باعث ازدحام و شلوغی در برخی مراکز شده است.

بنابر اطلاع خبرنگار جی پلاس در مراکز واکسیناسیون پارک قیطریه تهران، فرهنگ سرای رسانه، بوستان گفت و گو، پارک سرخه حصار، فرهنگسرای پردیس، کهریزک و دژبانی فاطمی واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در حال انجام است.

همچنین گزارش ها حاکی از واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در شهرهای استان لرستان، سیستان و بلوچستان، قم و برخی شهرهای استان خوزستان است.

در پی انتشار اخباری از این دست ازدحام بسیار زیادی مقابل این مراکز در تهران تشکیل شد.

همزمان خبری از سوی کانال تلگرامی صداوسیما مبنی بر تکذیب واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در پارک قیطریه منتشر شد اما با حضور میدانی خبرنگار جی پلاس، مشخص شذ که به افراد بدون ثبت نام قبلی نیز واکسن تزریق می شود.

مشخص نیست روند واکسیناسیون کرونا در این مراکز در روزهای آینده نیز به همین شکل باقی خواهد ماند یا خیر. 

با این اوصاف علی رغم اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا بازه سنی مجاز به ثبت نام برای واکسیناسیون را وسیع تر کرده است، انتظار می رود برای جلوگیری از تضییع حقوق ثبت نام کنندگان واکسیناسیون بدون محدودیت سنی ساماندهی و از طریق اطلاع رسانی نظم بهتری پیدا کند. 

دیدگاه تان را بنویسید