درخواست وزیر راه از افرادی که مسکن ندارند: در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنید

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند (ج) آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر راه و شهرسازی، از مسکن اولی‌ها خواست در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کنند و گفت که مردم نگران تأمین مسکن نباشند.

رستم قاسمی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار رئیس جمهور با مردم طبس در پاسخ به دغدغه و درخواست مردم برای ساخت و تأمین مسکن، گفت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند (ج) آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

قاسمی با اشاره به برنامه‌ دولت در حوزه مسکن، تبیین کرد: در حوزه مسکن برنامه ما این است که سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود تا مردم دغدغه‌ای در خصوص تأمین مسکن خود نداشته باشند.

 

تلاش می کنیم مصالح از جمله سیمان و میلگرد از طریق دلالی نباشد

 

وی همچنین در خصوص تأمین مصالح ساخت و ساز، عنوان کرد: تلاش ما این است که مصالح از جمله سیمان و میلگرد از طریق دلالی نباشد و از طریق خرید مستقیم از کارخانه باشد تا واحدها با کمترین قیمت به‌دست مردم برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت برخی واحدها را خود مردم و برخی را بنیاد مسکن بر عهده می‌گیرد تا کارها به سرعت پیش برود، مطرح کرد: نگاه ما این است که مردم راحت زندگی کنند.

قاسمی به قانون جدید جهش و رونق مسکن اشاره و توضیح داد: با این قانون جدید که توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شده به ما اجازه خوبی داده و زمین، وام و کمک‌های خوبی به مردم ارائه خواهد شد تا صاحب‌ خانه شوند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید