توئیتر از قابلیت جدید خود رونمایی کرد/ جزییات روش کسب درآمد در توییتر

قابلیت جدید Ticketed Spaces تنها یکی از چندین ویژگی درآمدزایی است که توئیتر روی آن کار می‌کند. شایان ذکر است این شرکت برای تغییر پلتفرم خود به منظور ایجاد درآمدزایی و خلاقیت بیشتر در حال آزمایش ویژگی جدید خود یعنی Super Follows بوده که می‌توان گفت این ویژگی راهنمای درون برنامه‌ای و خبرنامه‌های پولی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ توئیتر بالاخره Ticketed Spaces را راه اندازی کرد.

توئیتر ویژگی‌ را راه اندازی کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد هزینه دسترسی به چت صوتی زنده خود را دریافت کنند.

توئیتر سرانجام قابلیت Ticketed Spaces را راه‌اندازی کرده است، این ویژگی‌  به سازندگان اجازه می‌دهد، هزینه دسترسی به چت صوتی زنده خود را دریافت کنند. توئیتر در ماه ژوئن اعلام کرد که می‌خواهد برای در آمدزایی، کاربران قابلیت‌هایی را به پیامرسان خود اضافه کند. اما تا هفته گذشته، نتوانست این قابلیت‌ها را  راه اندازی کند. در همین راستا امروز پیامرسان توئیتر در توئیتی اعلام کرد قابلیت جدید Ticketed Spaces را بلاخره به این پیامرسان اضافه کرده است. با این حال، پیش بینی می‌شود مدتی طول بکشد تا تمام کاربران توئیتر به  Ticketed Spaces دسترسی پیدا کنند.

توئیتر همچنین  اعلام کرد که عرضه اولیه فقط برای سیستم عامل iOS خواهد بود و فقط به "برخی" از کاربران که قبلاً درخواست کرده بودند محدود می‌شود. گفتنی است کسانی که به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند، می‌توانند مقدار قابل توجهی پول نقد به دست آورند. البته مشروط به اینکه بتوانند مخاطبان زیادی را که مایل به پرداخت هستند پیدا کنند. همچنین توئیتر اظهار کرد: کاربران می‌توانند تا ۹۷ درصد از درآمد اولیه  پنجاه هزار دلاری خود را  حفظ کنند. افزون بر این می‌توانند قیمت بلیط خود را تعیین کرده و تعداد بلیط‌های موجود را انتخاب کنند.

 

14606873_974

 

آیا قابلیت جدید توئیتر تنها ویژگی درآمدزایی توئیتر است؟

قابلیت جدید Ticketed Spaces تنها یکی از چندین ویژگی درآمدزایی است که توئیتر روی آن کار می‌کند. شایان ذکر است این شرکت برای تغییر پلتفرم خود به منظور ایجاد درآمدزایی و خلاقیت بیشتر در حال آزمایش ویژگی جدید خود یعنی Super Follows بوده که می‌توان گفت این ویژگی راهنمای درون برنامه‌ای و خبرنامه‌های پولی است. پیش از این توئیتر در حال بررسی قابلیت جدید خود بود که به واسطه آن کاربران در Spaces می‌توانستند ویس‌ها وموسیقی‌هایی که هم‌گروهیشان می‌فرستادند را  در این فضا گوش بدهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید