تبلیغات این روزهای تیسترهای اینستاگرامی: خرما و استیک با روکش طلا!+ عکس/ آیا ورقه های طلایی واقعی هستند؟

تب استفاده از روکش طلا در خوراکی ها در برخی رستوران ها و تبلیغات تیسترهای اینستاگرامی بالا گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه جامعه؛ میلاد شیراوند: تیسترهای اینستاگرامی(بلاگرهای معرفی رستوران) با فالورهای زیادی که دارند این روزها درآمد خوبی از طریق اینستاگرام کسب می کنند. 
به گفته یکی از معروف ترین افراد این عرصه، درآمد ماهیانه هر تیستر از 600 میلیون تا دو یا سه میلیارد تومان می رسد. با این حال به نظر می رسد که ساز و کار  فعالیت این دسته از افراد بر اساس اصولی که باید توسط آنها رعایت شود منطبق نیست. 

مسئولیت اجتماعی به عنوان لازمه فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از نکات مهمی است که در ویدئوهای منتشر شده از سوی این افراد دیده نمی شود.

کافی است برای تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی از کسب و کار خود با شماره مدیر برنامه های این افراد تماس بگیرید و پس از واریز مبلغ اعلام شده بدون اینکه سوالی درباره کیفیت خدمات شما و صحت آن پرسیده شود، کسب و کار خود را در صفحات آنها منتشر کنید. 

جدای از مقوله مسئولیت اجتماعی، به نظر می رسد بسیاری از بلاگرهای حوزه غذا حتی در بدیهی ترین مولفه شغل خود یعنی تشخیص درست مزه ها هم ضعف دارند به گونه ای که ویدئویی تبلیغاتی از یک کارگاه تولید بستنی که تعداد زیادی از تیسترها را برای برگزاری یک مسابقه دعوت کرده نشان می‌دهد که اغلب این افراد وقتی که از آنها خواسته می شود بدون نگاه کردن به ظروف طعم بستنی ها را تشخیص دهند دچار خطا می شوند. 
این روزها تیسترها اما به گونه ای دیگر در حال کسب درآمد هستند. با تشدید مداوم اوضاع نامناسب  شرایط اقتصادی درحالیکه بسیاری از رستوران ها تعطیل شدند و سفره مردم نیز کوچکتر شده است، تبلیغات این افراد به سمت رستوران ها و کسب و کارهای لاکچری رفته تا جایی که اقدام به تبلیغ غذاهایی با روکش طلا می کنند.

خرما با روکش طلا و استیک طلایی تبلیغات این روزهای تعداد زیادی از تیسترها شده است و نشان می دهد برخی مراکز با قیمت های بالا در حال فروش محصولات خود با چنین مشخصاتی هستند به گونه ای 650 گرم خرما به قیمت 850 هزار تومان فروخته می شود. 

 

خرما با روکش طلا

استک با روکش طلا

 

اگرچه هرازگاهی استفاده از طلا در سرو برخی مواد خوراکی خبرساز می شود و گاها با تکذیب ها، اصل ماجرا فیصله داده می شود اما داده ها نشان می دهد که ورقه های طلایی خوراکی هم واقعی و هم به راحتی قابل تهیه هستند اگرچه برخی رستوران ها نیز هستند برای پاسخ دادن به نیازهای لاکچری برخی مشتریان کم تر پولدار خود از ورقه های آلومینیومی زرد رنگ برای فروش غذاهای خود استفاده می کنند.
 

در توضیحاتی که یکی از فروشندگان ورقه های طلایی ارائه کرده، تاکید شده که این ورقه ها با ابعاد 16*16 سانتیمتر از طلای خالص 24 عیار با وزن 80 سوت تهیه شده است. 
این فروشگاه که دارای درگاه پرداخت قانونی نیز است، در ادامه می گویدکه این محصول از پیری زودرس جلوگیری می کند و خواص درمانی دارد!



قیمت طلاهای خوراکی چند؟



بسته های 25 عددی این ورق ها 2.5 میلیون تومان و بسته های 500 عدد آن 35 میلیون تومان به فروش می رسد.


قیمت طلای خواکی
 

جدای از خوراکی ها بررسی نشان می دهد که تب استفاده از ورقه های طلا در ارایشگاه ها هم بالا رفته و خدمات مبتنی بر استفاده از روکش طلا برای زنان نیز در تهران ارائه می شود.

شاید در آینده نزدیک همزمان با کوچک شدن سفره ی توده های مردم، شاهد افزایش استفاده از طلا در تمام امور روزمره بخش کوچکی از جامعه هم باشیم. 

دیدگاه تان را بنویسید