جزییات ورود 35 هزار خودرو به بازار ایران/ تحویل پارس، پژو 207، دناپلاس، تیبا، کوییک در روزهای آینده

طبق طرح فروش فوری دو خودروساز بزرگ کشور در خرداد، این دو شرکت باید در روزهای آینده ۳۵ هزار دستگاه خودرو را به مردم تحویل دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ براساس طرح‌های فروش فوری خودرو در خرداد، دو خودروسازی بزرگ کشور باید در روزهای آینده ۳۵ هزار دستگاه خودرو تحویل دهند که سهم شرکت ایران‌خودرو ۱۱ هزار دستگاه و سهم شرکت سایپا ۲۴ هزار دستگاه است.

براساس طرح فروش فوری که دو خودروسازی بزرگ کشور در خرداد امسال انجام داده‌اند، این دو خودروسازی باید در روزهای آینده ۳۵ هزار دستگاه خودرو را به مردم تحویل دهند.

 

تحویل ۱۱ هزار دستگاه خودرو از سوی ایران خودرو

 

در خرداد امسال، ایران‌خودرو طرح فروش فوری برای خودروهای پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را اجرا کرد.

در این طرح پارس سال با مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان  پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با مبلغ ۲۶۹ میلیون تومان و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شد.

در این طرح سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۰۵ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. ۱۱ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

ایران‌خودرو برای این طرح اعلام کرد که خودرو برندگان حداکثر سه ماهه به آنها تحویل داده می‌شود. بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه است، بنابراین این خودروسازی باید ۱۱ هزار دستگاه خودرو طی روزهای آینده به برندگان خرداد تحویل دهد.

یعنی ۸۰۰۰ نفر دنا پلاس توربو شارژ، ۷۵۰ نفر پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و ۲۲۵۰ نفر پارس سال تحویل می‌گیرند.

تحویل ۲۴ هزار دستگاه خودرو از سوی سایپا

در ابتدای خرداد سایپا دیگر خودروسازی بزرگ کشور نیز، فروش فوف‌العاده برگزار کرد. در طرح فروش سایپا محصولات تیبا ۲ با قیمت ۱۰۶ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ به نرخ ۱۰۵ میلیون تومان و کوییک آر با قیمت حدود ۱۵۰ میلیون تومان عرضه شد.

در این طرح نیز بیش از ۲۸۶ هزار نفر شرکت کردند که ۲۸۱ هزار نفر واجد شرایط بودند، اما فقط ۲۴ هزار نفر آنها برنده شدند. سایپا در بخشنامه فروش فوری خود اعلام کرده بود که موعد تحویل این خودروها حداکثر ۹۰ روزه است.

در این طرح ۲۴ هزار دستگاه خودرو شامل ۵۰۰۰ دستگاه تیبا ۲‌، ۱۰۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱، ۱۳۰۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و ۵۰۰۰ دستگاه کوییک آر عرضه ‌شد.

با توجه به این که در طرح فروش فوری در خرداد امسال، سایپا ۲۴ هزار دستگاه خودرو و ایران‌خودرو  ۱۱ هزار دستگاه خودرو فروخته است و موعد تحویل آنها سه ماه بعد است، در مجموع باید در شهریور  ۳۵ هزار خودرو به برندگان خرداد تحویل داده شود.

در حال حاضر نیز متفاضیان می‌توانند در طرح فروش یک ساله ایران خودرو ثبت‌نام کنند. قرار است در این طرح پنج خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس دستی و اتوماتیک عرضه شود. مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش ایران خودرو شنبه ۳۰ مرداد ماه است.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه تان را بنویسید