مراکز واکسیناسیون در تعطیلی پنج روزه هم فعال هستند

نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و برخی سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت تاکید کرد که مراکز واکسیناسیون در تعطیلی پنج روزه هم به فعالیت و خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر تداوم خدمت‌رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل تأکید کرد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و برخی سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، بر تداوم خدمت‌رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل همانند روزهای عادی تأکید کرد.

نمکی در این نامه آورده است؛

رئیس/ سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی...

مدیرعامل محترم سازمان انتقال خون ایران

رئیس محترم انستیتو پاستور ایران

رئیس محترم سازمان غذا و دارو 

رئیس محترم هیئت امنای صرفه‌‌جویی ارزی در معالجه بیماران

رئیس محترم مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور از جمله ادارات و سازمان‌های دولتی از روز دوشنبه مورخ 1400.05.25 الی روز شنبه مورخ  1400.05.30 توسط ستاد ملی کرونا و به‌منظور تسهیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واکسیناسیون گروه‌های هدف، توجه جنابعالی را به موارد مشروحه ذیل جلب می‌کنم:

1 ـ تمام واحدهای بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان‌‌ها، مراکز اورژانس‌ پیش‌بیمارستانی، پلی‌کلینیک‌ها و...) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روزهای فوق‌الذکر همانند روزهای عادی و در شیفت‌های تعیین‌شده به فعالیت خود ادامه‌ دهند.

2 ـ سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رئیس محترم دانشگاه و به‌منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

3 ـ آن دسته از پرسنل ستادی آن دانشگاه/ دانشکده/ سازمان/ انستیتو/ هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران/ مرکز،‌ اعم از نیروهای فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به‌ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌‌کنند، می‌بایست کماکان و به‌صورت تمام‌وقت در محل کار خود حاضر باشند.

مسئولیت اجرای این بخشنامه به‌عهده جنابعالی خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید