جزییات محدودیت های ترافیکی در تهران در تعطیلات پنج روزه، از 24 مرداد تا 5 شهریور 1400

در طول تعطیلی پنج روزه، طبق گفته فرماندار مجوزهایی که پیشتر صادر شده بود و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست، باطل و از درجه اعتبار ساقط است و تمام مبادی ورودی و خروجی پایتخت بسته است، اما رییس پلیس راه تهران بزرگ گفت: محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین این ۲ استان همسایه تردد کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون استاندار و فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا ۳۰ مرداد و منع تردد تا ۵ شهریور گفت:‌ این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچ گونه مجوزی از فردا (یکشنبه) صادر نخواهد شد و تمام مبادی ورودی و خروجی پایتخت بسته است.

عیسی فرهادی در این باره افزود:‌ این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مجوزهایی که پیشتر صادر شده بود و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست، باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری (۲۵ مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) اظهار داشت: اصناف و پاساژها به طور قطع تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی سازمان ها و ادارات دولتی، بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌های خصوصی تا روز شنبه خبر داد.

وی گفت: بانک‌ها به صورت رسمی تا شنبه تعطیل هستند و از مردم تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شدند.  

تردد بین تهران و البرز مجاز است

رییس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به تعطیلی روزهای پیش رو اعلام کرد: تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در محورهای مواصلاتی بین این ۲ استان مجاز است.

سرهنگ نورالله خادم عصر شنبه در این باره گفت: محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین این ۲ استان همسایه تردد کنند.

رییس پلیس راه تهران بزرگ ادامه داد: در تعطیلات پیش رو همچون گذشته ۲ استان البرز و تهران یکپارچه دیده شده و تردد در این استان ها منعی ندارد اما در سایر استان ها منع تردد اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح منع تردد خودروها از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه با همکاری عوامل پلیس راهور استان ها انجام می شود.

سرهنگ خادم تاکید کرد: هیچ مجوز ترددی نیز از سوی فرمانداری ها صادر نمی شود و تردد خودروها بین استانی ممنوع و منجر به اعمال قانون می شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شدند.  

 

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید