آتش‌سوزی در محدوده جاده مخصوص کرج + فیلم

وقوع یک مورد حریق گسترده به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. این حریق در یک انبار یا کارخانه در محدوده جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان رخ داده است

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: وقوع یک مورد حریق گسترده به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: این حریق در یک انبار یا کارخانه در محدوده جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان رخ داده است. نیروهای آتش‌نشانی هم اکنون در محل حضور دارند.

 

 

به گزارش شهر؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران درباره آخرین جزئیات آتش‌سوزی گسترده در محدوده جاده مخصوص کرج اظهار کرد: 

در ساعت ۱۸:۵۶ دقیقه گزارشی از حریق گسترده همراه با دود غلیظ در محدوده جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی و بالابر و چند دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: پس از حضور نیرو‌های آتش نشانی، مشخص شد که محل حادثه یک انبار بزرگ نگهداری از انواع کالا و لوازم خانگی با ۶ سوله به وسعت ۶۰۰ متر بوده که کاملا در آتش شعله ور شده و سقف این سوله ها بر اثر شدت آتش سوزی تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی در پایان گفت : هم اکنون نیرو‌های آتش‌نشانی در محل حضور دارند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و شعله زنی اولیه انجام شده است و اطلاع دقیقی از آمار مصدومان و خسارت نیست.

 

مهار آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی 

ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران: آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی تلفات جانی یا مصدومیت نداشته است.

انواع کالا از برنج، موادغذایی و لوازم خانگی تا اقلام آرایشی بهداشتی و قوطی خالی در محل ، انبار شده بود..

حجم ویدیو: 881.93K | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید