کدام شغل ها اجازه فعالیت در استان تهران را ندارند؟ + دریافت لیست مشاغل

به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و طبق توضیحات معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت:گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۰ به مدت دو هفته در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

حمیدرضا گودرزی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در ۱۱ شهرستان استان تهران گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ از امروز در استان اجازه فعالیت ندارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی است.

 

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ محدودیت فعالیت دارند

 

وی با بیان اینکه شهرستان‌های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند، افزود: در شرایط قرمز شیوه نامه‌های های بهداشتی به این گونه است که گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ محدودیت فعالیت دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز  اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه‌های نظارتی نیز باید بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت کافی بکنند.

گودرزی در مورد وضعیت تردد خودروها نیز گفت: در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز که جزو شیوه نامه‌های قبلی است کماکان برقرار است.

 

دریافت لیست مشاغل

دیدگاه تان را بنویسید