الرایة قطر خبر داد؛

علی کریمی از الدحیل جدا می شود+عکس

روزنامه الرایة قطر در خبری مدعی شد که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل از این تیم جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روزنامه الرایة قطر در مطلبی به احتمال بالای جدایی علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل از این تیم خبر داد. این روزنامه قطری در مطلبی به جدایی مهدی بن عطیه مدافع مراکشی و دودو وینگر برزیلی این تیم پرداخته و علی کریمی را نیز به این جمع افزوده است.

الرایة در این خصوص نوشته است: با جدایی بن عطیه، وی پس از ادواردو پریرا برزیلی ملقب به "دودو" که دوره قرضی وی از باشگاه پالمیراس برزیل به الدحیل بدون تمدید قرارداد یا دائمی کردن قرارداد او به پایان رسید، دومین بازیکن خارجی است که الدحیل را در این تابستان ترک می کند.

الرایة در ادامه نوشته است: انتظار می رود که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل نیز به جمع آنها بپیوندد و او نیز این باشگاه را ترک خواهد کرد. فقط دو بازیکن خارجی یعنی ادمیلسون بلژیکی و مایکل اولونگا کنیایی در تیم باقی می مانند و الدحیل به دنبال سه بازیکن خارجی دیگر خواهد بود.

علی کریمی که در تابستان گذشته از استقلال جدا شد و به تیم قطر اس سی پیوست، پس از درخشش در این تیم، نظر صبری لموشی مربی فرانسوی الدحیل را به خود جلب کرد و این باشگاه با قراردادی 6 ماهه کریمی را به خدمت گرفت و اکنون با پایان مدت قرارداد این هافبک ایرانی، کریمی از این تیم جدا خواهد شد.

باید دید علی کریمی که در لیست تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 حضور ندارد، راهی چه تیمی خواهد شد. به نظر می رسد او طی هفته های آینده تیم فصل بعد خود را مشخص کند.

دیدگاه تان را بنویسید