حمایت درخشان از تصمیم اسکوچیچ + ویدیو

حمید درخشان درباره تصمیم اسکوچیچ مبنی بر رضایتش به اخباری برای ترک اردوی تیم ملی توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط تیم ملی گفت: دعا می کنم تیم ملی به جام جهانی صعود کند.به نظرم من بازیکنان توانش را دارند. در یک مقطعی به دلیل تغییرات در فدراسیون  نمی توانستیم بازی های تدارکاتی داشته باشیم اما الان در جایگاهی هستیم که نباید به به پشت سر نگاه کنیم و باید از حداکثر تیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌ وقتی ما میزبانی را از دست دایم خیلی از امتیازات را از دست دادیم اما ما یک تجربه در گذشته درباره بازی با بحرین داریم و نتیجه را واگذار کردیم که همان برای ما تجربه است که در وهله اول به حواشی نباید توجه کرد  و نباید بگذاریم تیم ملی از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد و تمرکزشان را باید برای تمام بازی ها حفظ کنند.

درخشان درباره ترک اردوی تیم ملی از سوی اخباری گفت:  4 دروازه بان خوب در تیم ملی داریم که 80 درصد دروزاه بان اصلی هم تا الان مشخص است و اگر اسکوچیچ این اجازه را به اخباری داد تا اردو را ترک کند تا به تیمش کند نباید بر او خرده گرفت.آن دروازه بان وقتی در جریان بازی باشد بهتر است تا به جای اینکه تمرین کند. چون در آن مقطع بازی های فیفادی برگزار نمی شد.

حجم ویدیو: 20.61M | مدت زمان ویدیو: 00:05:56 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید