اعلام شرایط فروش کراس اوور FMC SX۵ + قیمت جدید و جزییات

شرکت خودروسازی فردا شرایط فروش جدید FMC SX۵ را اعلام کرده و این کراس اوور را با مدل ۱۴۰۰ و به قیمت 589 میلیون تومان به فروش می رساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در طرح فروش جدید FMC SX5 قیمت این خودرو همچنان ۶۲۹ میلیون تومان اعلام می شود و با تخفیف خرید نقدی، بهای این کراس اوور به ۵۸۹ میلیون تومان می رسد. بر اساس این بخشنامه ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول از مشتریان دریافت می شود و به دو ودیعه حواله داران، سود مشارکت ۱۸ درصد سود مشارکت تعلق می گیرد. زمان تحویل خودروها ۹۰ روزه تعیین شده و قرار است تا این کراس اوور خودروسازی فردا با مدل ۱۴۰۰ به دست مشتریان برسد.

کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا در جایگاه محصولات کلاس C قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است. این خودرو ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می کند. این جعبه دنده CVT که نسل سوم گیربکس های پیوسته کمپانی نیسان است، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی SX5 می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی دو رنگ چرم، فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات FMC SX5 است.

به گفته مدیران خودروسازی فردا، این کراس اوور با داخلی سازی ۲۰ درصد در کارخانه سمنان تولید خواهد شد و در حال حاضر مونتاژ آزمایشی ( PPO ) آن آغاز شده است.

FMC SX۵

FMC SX۵

FMC SX۵

FMC SX۵
FMC SX۵

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید